Actueel

  • 27 maart 2024

    NTCN-congres: Werken met 0 tot 4-jarigen met ontwikkelingsvoorsprong

    Lees meer…

  • 16 maart 2024

    BPS-conferentie voor hoogbegaafde leerlingen 2024

    Lees meer…

  • 17 februari 2024

    Publicatie Schooluitval en thuiszitten

    Lees meer…

  • 28 januari 2024

    Vereniging BPS verwelkomt twee nieuwe leden

    Lees meer…

  • 21 januari 2024

    Bekijk het webinar Jonge begaafde leerlingen

    Lees meer…


  • Alle nieuwsberichten

Evaluatie conferentie 25 november 2016

    Wat is je naam?

    Wat is de naam van je school?

    Ik ben.... (verplicht)

    Docent/begeleiderLeerling

    Als je een leerling bent: hoe oud ben je?

    Algemene vragen over de conferentie

    Kun je in een paar woorden zeggen wat je van de conferentie vond? (verplicht)

    Wat zijn de drie beste/mooiste/interessantste onderdelen van de conferentie (kan ook iets anders zijn dan een lezing)?

    Wat heb je gemist?

    Welk cijfer geef je de conferentie? (verplicht)

    Opening

    Welk cijfer geef je de opening? (verplicht)

    Wat vind je goed aan de opening? Wat vond je minder aansprekend?

    Ronde 1

    Welke lezing heb je in ronde 1 gevolgd?

    Welk cijfer geef je deze lezing? (verplicht)

    Wat vind je goed aan deze lezing? Wat vond je minder aansprekend?

    Ronde 2

    Welke lezing heb je in ronde 2 gevolgd?

    Welk cijfer geef je deze lezing? (verplicht)

    Wat vind je goed aan deze lezing? Wat vond je minder aansprekend?

    Ronde 3

    Welke lezing heb je in ronde 3 gevolgd?

    Welk cijfer geef je deze lezing? (verplicht)

    Wat vind je goed aan deze lezing? Wat vond je minder aansprekend?

    Locatie, catering en studenten

    Wat vind je van de locatie en de catering (koffie/thee, lunch, borrel)?

    Tijdens de lunch waren er studenten die je meer konden vertellen over de universiteit en studenten. Wat vond je daarvan?

    Hier kun je je overige opmerkingen kwijt, en eventuele ideeën voor een eventuele volgende conferentie.

    © Begaafdheidsprofielscholen 2011 | Privacy Statement