Actueel

  • 28 november 2022

    Talent: ‘Bloom is meer dan (we) denken’

    Lees meer…

  • 19 november 2022

    Column #8 Marko Otten: ‘A sense of connection and belonging’

    Lees meer…

  • 9 november 2022

    Video-registraties ECHA2022 online

    Lees meer…

  • 1 november 2022

    NTCN organiseert regionale conferenties ‘(H)erken Talent’

    Lees meer…

  • 31 oktober 2022

    Webinar over IMAGE-deelstudie Professionalisering

    Lees meer…


  • Alle nieuwsberichten

Evaluatie BPS-conferentie 2022

We hopen dat jullie een mooie dag hebben gehad. Uiteraard kunnen er dingen altijd beter. Of zijn er zaken die je echt volgend jaar terug wilt zien. Daarom vragen we je onderstaande evaluatie in te vullen. We zijn erg benieuwd naar jouw mening.

    Wat is je naam?

    Wat is de naam van je school?

    Ik ben.... (verplicht)
    Docent/begeleiderLeerling

    Als je een leerling bent: hoe oud ben je?

    Algemene vragen over de conferentie

    Kun je in een paar woorden zeggen wat je van de conferentie vond? (verplicht)

    Wat zijn de drie beste/mooiste/interessantste onderdelen van de conferentie (kan ook iets anders zijn dan een lezing)?

    Wat heb je gemist?

    Welk cijfer geef je de conferentie? (verplicht)

    Ronde 1

    Welke lezing/workshop heb je in ronde 1 gevolgd?

    Welk cijfer geef je deze lezing/workshop? (verplicht)

    Wat vind je goed aan deze lezing/workshop? Wat vond je minder aansprekend?

    Ronde 2

    Welke lezing/workshop heb je in ronde 2 gevolgd?

    Welk cijfer geef je deze lezing/workshop? (verplicht)

    Wat vind je goed aan deze lezing/workshop? Wat vond je minder aansprekend?

    Ronde 3

    Welke lezing/workshop heb je in ronde 3 gevolgd?

    Welk cijfer geef je deze lezing/workshop? (verplicht)

    Wat vind je goed aan deze lezing/workshop? Wat vond je minder aansprekend?

    Hoe gebruik je de lezingen die je hebt gevolgd? Bijvoorbeeld, voor je studiekeuze, voor een project, voor iets anders?

    Locatie, catering en studenten

    Wat vind je van de locatie en de catering (koffie/thee, lunch, borrel)?

    Hier kun je je overige opmerkingen kwijt, en eventuele ideeën voor een eventuele volgende conferentie.

      Wat is je naam?

      Wat is de naam van je school?

      Ik ben.... (verplicht)
      Docent/begeleiderLeerling

      Als je een leerling bent: hoe oud ben je?

      Algemene vragen over de conferentie

      Kun je in een paar woorden zeggen wat je van de conferentie vond? (verplicht)

      Wat zijn de drie beste/mooiste/interessantste onderdelen van de conferentie (kan ook iets anders zijn dan een lezing)?

      Wat heb je gemist?

      Welk cijfer geef je de conferentie? (verplicht)

      Ronde 1

      Welke lezing/workshop heb je in ronde 1 gevolgd?

      Welk cijfer geef je deze lezing/workshop? (verplicht)

      Wat vind je goed aan deze lezing/workshop? Wat vond je minder aansprekend?

      Ronde 2

      Welke lezing/workshop heb je in ronde 2 gevolgd?

      Welk cijfer geef je deze lezing/workshop? (verplicht)

      Wat vind je goed aan deze lezing/workshop? Wat vond je minder aansprekend?

      Ronde 3

      Welke lezing/workshop heb je in ronde 3 gevolgd?

      Welk cijfer geef je deze lezing/workshop? (verplicht)

      Wat vind je goed aan deze lezing/workshop? Wat vond je minder aansprekend?

      Hoe gebruik je de lezingen die je hebt gevolgd? Bijvoorbeeld, voor je studiekeuze, voor een project, voor iets anders?

      Locatie, catering en studenten

      Wat vind je van de locatie en de catering (koffie/thee, lunch, borrel)?

      Hier kun je je overige opmerkingen kwijt, en eventuele ideeën voor een eventuele volgende conferentie.

      © Begaafdheidsprofielscholen 2022 | Privacyverklaring