Actueel

  • 1 juli 2022

    ECHA2022: speciaal Nederlandstalig programma

    Lees meer…

  • 24 juni 2022

    Column #7 Marko Otten: “Nou ja, ik ben hoogbegaafd”

    Lees meer…

  • 20 juni 2022

    Nieuw Landelijk Kenniscentrum Begaafdheid

    Lees meer…

  • 2 juni 2022

    Speciaal programma tijdens ECHA2022 voor Nederland en Vlaanderen

    Lees meer…

  • 31 mei 2022

    Ook volgend schooljaar CBO groepsscreening

    Lees meer…


  • Alle nieuwsberichten

Evaluatie BPS-conferentie 2022

We hopen dat jullie een mooie dag hebben gehad. Uiteraard kunnen er dingen altijd beter. Of zijn er zaken die je echt volgend jaar terug wilt zien. Daarom vragen we je onderstaande evaluatie in te vullen. We zijn erg benieuwd naar jouw mening.

    Wat is je naam?

    Wat is de naam van je school?

    Ik ben.... (verplicht)
    Docent/begeleiderLeerling

    Als je een leerling bent: hoe oud ben je?

    Algemene vragen over de conferentie

    Kun je in een paar woorden zeggen wat je van de conferentie vond? (verplicht)

    Wat zijn de drie beste/mooiste/interessantste onderdelen van de conferentie (kan ook iets anders zijn dan een lezing)?

    Wat heb je gemist?

    Welk cijfer geef je de conferentie? (verplicht)

    Ronde 1

    Welke lezing/workshop heb je in ronde 1 gevolgd?

    Welk cijfer geef je deze lezing/workshop? (verplicht)

    Wat vind je goed aan deze lezing/workshop? Wat vond je minder aansprekend?

    Ronde 2

    Welke lezing/workshop heb je in ronde 2 gevolgd?

    Welk cijfer geef je deze lezing/workshop? (verplicht)

    Wat vind je goed aan deze lezing/workshop? Wat vond je minder aansprekend?

    Ronde 3

    Welke lezing/workshop heb je in ronde 3 gevolgd?

    Welk cijfer geef je deze lezing/workshop? (verplicht)

    Wat vind je goed aan deze lezing/workshop? Wat vond je minder aansprekend?

    Hoe gebruik je de lezingen die je hebt gevolgd? Bijvoorbeeld, voor je studiekeuze, voor een project, voor iets anders?

    Locatie, catering en studenten

    Wat vind je van de locatie en de catering (koffie/thee, lunch, borrel)?

    Hier kun je je overige opmerkingen kwijt, en eventuele ideeën voor een eventuele volgende conferentie.

      Wat is je naam?

      Wat is de naam van je school?

      Ik ben.... (verplicht)
      Docent/begeleiderLeerling

      Als je een leerling bent: hoe oud ben je?

      Algemene vragen over de conferentie

      Kun je in een paar woorden zeggen wat je van de conferentie vond? (verplicht)

      Wat zijn de drie beste/mooiste/interessantste onderdelen van de conferentie (kan ook iets anders zijn dan een lezing)?

      Wat heb je gemist?

      Welk cijfer geef je de conferentie? (verplicht)

      Ronde 1

      Welke lezing/workshop heb je in ronde 1 gevolgd?

      Welk cijfer geef je deze lezing/workshop? (verplicht)

      Wat vind je goed aan deze lezing/workshop? Wat vond je minder aansprekend?

      Ronde 2

      Welke lezing/workshop heb je in ronde 2 gevolgd?

      Welk cijfer geef je deze lezing/workshop? (verplicht)

      Wat vind je goed aan deze lezing/workshop? Wat vond je minder aansprekend?

      Ronde 3

      Welke lezing/workshop heb je in ronde 3 gevolgd?

      Welk cijfer geef je deze lezing/workshop? (verplicht)

      Wat vind je goed aan deze lezing/workshop? Wat vond je minder aansprekend?

      Hoe gebruik je de lezingen die je hebt gevolgd? Bijvoorbeeld, voor je studiekeuze, voor een project, voor iets anders?

      Locatie, catering en studenten

      Wat vind je van de locatie en de catering (koffie/thee, lunch, borrel)?

      Hier kun je je overige opmerkingen kwijt, en eventuele ideeën voor een eventuele volgende conferentie.

      © Begaafdheidsprofielscholen 2022 | Privacyverklaring