Actueel

  • 7 maart 2023

    Column #9 Marko Otten: Een paar flinke slagen in het gedroomde beleid

    Lees meer…

  • 7 maart 2023

    OBS Joseph Haydn: Meegroeien met wat je leerlingen nodig hebben

    Lees meer…

  • 7 maart 2023

    Bonhoeffer College: ’De hb-manier van denken is van de school geworden’.

    Lees meer…

  • 21 februari 2023

    Kenniscentrum HB: thematafel peer-grouponderwijs en publicatie versnellen

    Lees meer…

  • 17 februari 2023

    Vereniging BPS verwelkomt drie nieuwe aspirant-leden

    Lees meer…


  • Alle nieuwsberichten

Onderzoek zelfregulering bij afstands- en contactonderwijs in het po

Voor leerlingen is het belangrijk een eigen pad uit te stippelen. Een goede zelfregulering helpt daarbij. In de afgelopen periode is daar in het onderwijs op een andere manier aan gewerkt. Daarom doet Informatiepunt Onderwijs & Talentontwikkeling van SLO onderzoek naar zelfregulering bij afstandsonderwijs en contactonderwijs in het basisonderwijs.

Dit onderzoek vindt plaats in samenwerking met de Radboud Universiteit van Nijmegen onder begeleiding van Dr. Helena (Heleen) Pennings en het Informatiepunt Onderwijs & Talentontwikkeling van SLO onder begeleiding van Nora Steenbergen-Penterman.

Lees verder….

© Begaafdheidsprofielscholen 2011 | Privacy Statement