Actueel

  • 27 november 2023

    Triggers, wrijving en scaffolding. Aanpak hoogbegaafden op SG Huizermaat

    Lees meer…

  • 5 november 2023

    Maatwerk, professionalisering en protocollen. BPS-onderwijs op Het Noordik

    Lees meer…

  • 1 november 2023

    Publicatie KCHB: Ontwikkelen aanpak dubbel bijzondere leerlingen

    Lees meer…

  • 23 oktober 2023

    Column #12 Marko Otten: Driejarige brugperiode goed voor hoogbegaafden

    Lees meer…

  • 11 oktober 2023

    POINT: Cognitief talent bij minder bevoordeelde scholieren identificeren

    Lees meer…


  • Alle nieuwsberichten

Onderzoek zelfregulering bij afstands- en contactonderwijs in het po

Voor leerlingen is het belangrijk een eigen pad uit te stippelen. Een goede zelfregulering helpt daarbij. In de afgelopen periode is daar in het onderwijs op een andere manier aan gewerkt. Daarom doet Informatiepunt Onderwijs & Talentontwikkeling van SLO onderzoek naar zelfregulering bij afstandsonderwijs en contactonderwijs in het basisonderwijs.

Dit onderzoek vindt plaats in samenwerking met de Radboud Universiteit van Nijmegen onder begeleiding van Dr. Helena (Heleen) Pennings en het Informatiepunt Onderwijs & Talentontwikkeling van SLO onder begeleiding van Nora Steenbergen-Penterman.

Lees verder….

© Begaafdheidsprofielscholen 2011 | Privacy Statement