Actueel

  • 29 mei 2020

    Column #20 – Coronatijd: ramp of zegen voor begaafde leerling?

    Lees meer…

  • 12 mei 2020

    Onderzoek zelfregulering bij afstands- en contactonderwijs in het po

    Lees meer…

  • 31 maart 2020

    Webinar ‘Hb-leerlingen in tijden van Corona’

    Lees meer…

  • 12 maart 2020

    Focus op Radio1 – Hoogbegaafdheid: vloek of zegen?

    Lees meer…

  • 5 maart 2020

    7 maart start de Week van de Hoogbegaafdheid

    Lees meer…

Onderzoek zelfregulering bij afstands- en contactonderwijs in het po

Voor leerlingen is het belangrijk een eigen pad uit te stippelen. Een goede zelfregulering helpt daarbij. In de afgelopen periode is daar in het onderwijs op een andere manier aan gewerkt. Daarom doet Informatiepunt Onderwijs & Talentontwikkeling van SLO onderzoek naar zelfregulering bij afstandsonderwijs en contactonderwijs in het basisonderwijs.

Dit onderzoek vindt plaats in samenwerking met de Radboud Universiteit van Nijmegen onder begeleiding van Dr. Helena (Heleen) Pennings en het Informatiepunt Onderwijs & Talentontwikkeling van SLO onder begeleiding van Nora Steenbergen-Penterman.

Lees verder….

© Begaafdheidsprofielscholen 2011 | Privacy Statement